Marta Cubí: que ningú en tingui cap dubte: lluitarem fins al final!

A punt de començar la nova temporada parlem amb Marta Cubí, nova jugadora del Barça i ex de l'Espanyol.


  1. La teva sortida de l’Espanyol no ha sigut del tot bona. En guardes bon record?

No m’ha agradat com he sortit, com m’han fet marxar. Però no vull quedar-me amb això. A mida que van passant els dies vaig recordant només les coses bones que he fet a l’Espanyol i que m’ha donat el club. Això és amb el què em vull quedar de tot plegat, d’estar-hi 6 anys, haver guanyat títols col·lectius i personals, haver tingut l’oportunitat de poder entrenar tots aquests anys l’equip infantil femení i del bon tracte que he rebut d’ells sempre, excepte la temporada passada.


  1. Perquè t’has decantat pel Barça?

La resposta és molt fàcil: primer, que no volia allunyar-me de la meva família, de la meva gent, no volia fer gaires canvis; segon, que el FC Barcelona té un bon projecte esportiu, i això ja ho va desmostrar la temporada passada, acabant d’ascendir i fent un paper més que digne i jugant de tu a tu amb els grans; i tercer, que el cos tècnic confía en mi, i creu que puc donar molt de joc a l’equip. Després, si li afegeixes que jo, des de petita, he sigut culé… doncs acaba sent més fácil del que sembla donar el pas.


  1. Aquesta temporada hi ha una nova Superlliga, creus que funcionarà?

El sistema competitiu d’aquesta temporada és molt complex, molt fraccionat, i dóna un gir radical respecte al que es venia fent, que començava a consolidar-se i a ser competitiu. Ara creen una nova competició on ningú, o gairebé ningú, hi confia i així és difícil que acabi funcionant. Jo l’únic que demano és que s’estableixi un tipus de Superlliga, millor o pitjor, però que no es vagi canviant cada temporada.


  1. El Barça lluitarà pel títol?

I tant que sí! En això estem treballant. Tot i tenir, probablement, el grup més competitiu de tots tres, el nostre objectiu és quedar entre el primer i el segon lloc per poder estar a la segona fase amb els favorits, amb els què hauran de lluitar per la Superlliga. Que ningú en tingui cap dubte: lluitarem fins al final!


Moltes gràcies!


Foto: web Marta Cubí


Posted under:

Share this post
No Responses to "Marta Cubí: que ningú en tingui cap dubte: lluitarem fins al final!"